آئین تجلیل از خیر نیک اندیش حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد

 آئین تجلیل از خیر نیک اندیش حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد

آمل امروز: 

آئین تجلیل از خیر نیک اندیش حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد شهرستان آمل در تالار اکسین این شهر برگزار شد.

در این ضیافت ناهار که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد،فرماندار و معاونین،امام جمعه امام زاده عبدالله،مدیر کل کمیته امداد استان مازندران، مسئولین کمیته امداد شهرستان آمل،اصحاب رسانه و …. برگزار شد،از عباس ایروانی،مدیر گروه تولیدی عظام خودرو به عنوان خیر مدرسه ساز و حامی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد تجلیل به عمل آمد.

عباس ایروانی در سخنانی اظهار داشت: من و همکارانم در تلاشیم تا با ساخت و تجهیز ۱۰۰ مدرسه در سراسر کشور،قدمی در راه محرومیت زدایی و دسترسی آسان کودکان این مرز و بوم به تحصیل و سوادآموزی برداریم و تا کنون با احداث و تجهیز ۵۰ مدرسه در سراسر کشور افتخار خدمت رسانی داشتیم.

گفتنی است مدرسه مهر عظام آمل بعد از ۱۷ سال نیمه کاره بودن با همکاری این گروه،پایان و به بهره برداری رسید.

سپس با حضور مسئولان حاضر در جلسه،در مسجد امام رضا بلوار ولایت، از خیر نیک اندیش سرخرودی،عباس محسنی که هر ساله کل دسترنج برنج زمینهای خود را برای خانوارهای تحت پوشش خیریه خیر اندیشان اهدا میکند تقدیر به عمل آمد .

خیریه خیر اندیشان با سرپرستی حجت الاسلام نورمحمدیان گام خوبی در راستای فقر زدایی و حفظ کرامت و شان افراد با ایجاد بستر مناسب برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و کمک به تغذیه سالم و هزینه تحصیلی دانش آموزان برداشته است.

در این مراسم برای ۱۱۰ دانش آموز کم برخوردار،لوازم التحریر و برنج تهیه و اهدا شد.

میثم معافی مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در گفتگو با خبرنگار آمل امروز اظهار داشت:در استان مازندران ۱۶۰۰۰ دانش آموز تحت پوشش داریم که فعلا سرانه کمک تحصیلی ار دانش آموز ۷۵۰ هزار تومان است که باید به رقم دو میلیون تومان برسیم.۴۸۰ مرکز نیکوکاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

مهدی رحمان زاده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از برگزاری پویش آینده ساز باشیم در سراسر کشور خبر داد و افزود به منظور حفظ کرامت خانواده ها دیگر هیچ وسیله کمک تحصیلی از طرف کمیته امداد توزیع نخواهد شد و مدرسه و خیریه محل وظیفه توزیع را برعهده تواهند داشت.

مردم شریف ما میتوانند با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۱# با گوشی های تلفن همراه و انتخاب گزینه جشن عاطفه ها مبالغ مورد نظر خود را به این پویش اهدا کرده و در این امر خیر سهیم باشند.

م مشایی

Related post