آمل از متکدیان پاکسازی خواهد شد

 آمل از متکدیان پاکسازی خواهد شد

آمل امروز: 

اسماعیل ابراهیم پور، مدیر واحد جمع آوری و ساماندهی متکدیان(گرمخانه) سازمان اجتماعی شهرداری آمل در دیدار با تنی چند از اصحاب رسانه، با بیان اینکه همکاران ما روز و شب در تلاش برای جمع آوری افرادی هستند که به عنوان متکدی یا معتاد پر خطر در سطح شهر تردد دارند،افزود: با همکاری و حمایت های خوبی که از شهردار محترم،دستگاه قضایی،نیروی انتظامی، بهزیستی و دیگر عزیزان دلسوزمان در ادارات مسئول سطح شهر داشتیم شکر خدا قدمهای خوبی در پاک کردن چهره شهر از متکدیان به هر شکلی و در سنین مختلف داشتیم که بالای نود درصد این افراد بومی نیستند و در قالب گروهی از شهرها و استانهای مختلف برای تکدی گری به دیگر نقاط کشور سفر میکنند.

وی با بیان اینکه از مردم فهیم شهرم خواهشمندم به هیچ عنوان از  افراد متکدی با دادن پول و مواد غذایی و ..‌ حمایت نکنند افزود کاش میشد تا مردم بدانند این افراد با چه ترفندهایی برای جلب دلسوزی آنها استفاده میکنند و چه مبالغ هنگفتی بدون زحمت به جیب میزنند،برای مثال از یک متکدی در سطح شهر آمل با یک و نیم ساعت تکدی گری،۷۵۰ هزار تومان کشف شد و از متکدی دیگری در نقطه دیگری از شهر ۴۰۰ هزار تومان به دست آمد.

کاش بدانید که اکثر کودکانی که این افراد برای گدایی  به همراه دارند اجاره ای یا سرقتی هستند.

خودتان در دور و بر خود و یا فامیل و محله،افراد آبرومند و کم برخوردار را شناسایی و کمکهایتان را مستقیم به آنها برسانید.

وی با اشاره به حمایت دستگاه محترم قضا و حمایت شخص دادستان از جمع آوری معتادین و متکدیان افزود با حمایت های خوبی که از شخص شهردار و دستگاه محترم قضا و ….. داشتیم واحد گرمخانه ما از ۶ عصر تا ۸ صبح با حضور پزشک،مددکار و …. با امکانات حمام و وعده غذایی فعال خواهد بود.

شهروندان شریف آملی هم میتوانند در صورت مشاهده متکدی و معتادین در سطح شهر با شماره  ۰۱۱۴۳۲۶۶۷۲۴ تماس حاصل نمایند و همکاران ما سریعا وارد عمل خواهند شد.

 

 

م مشایی

Related post