از بنیاد کودک کشور بیشتر بدانید

 از بنیاد کودک کشور بیشتر بدانید

آمل امروز:  

بنیادکودک “همیار دانش آموزان بااستعداد کم برخوردار” با بیش از ۲۹ سال سابقه فعالیت

بنیادکودک “همیار دانش آموزان بااستعداد کم برخوردار” با بیش از ۲۹ سال سابقه فعالیت

بنیادکودک مؤسسه‌ی خیریه مردم‌نهادی است که با اهدافی انسان‌دوستانه فعالیت خود را ۲۹سال پیش با کسب مجوز رسمی از وزارت‌کشور آغازکرد. این موسسه‌ی غیردولتی و غیرسیاسی، با تکیه به حفظ کرامتِ انسانی و نیز با بهره‌مندی از مهرورزیِ هموطنان داخلی و خارجی، بر حمایت از تحصیلِ دانش‌آموزان با استعدادِ کم‌برخوردار متمرکز است. دانش‌آموزان با استعدادی که به دلایل مختلف، نان‌آور خانواده را از دست داده‌اند و معضلات اقتصادی می‌تواند بهانه‌ای شود برای ترکِ تحصیل آنان. بنیادکودک در این راستا و پس از ۲۹سال فعالیت، اکنون بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز با استعدادِ کم‌برخوردار را در سراسر ایران حمایت می‌کند و تاکنون نیز توانسته است بیش از ۲۲.۰۰۰ دانش‌آموز و خانواده‌های آنان را حمایت کرده و عموماً به سر منزل مقصود برساند.

نمایندگی آمل نیز با حدود ۲۰ سال سابقه‌ی فعالیت در حمایت از دانش‌آموزان با استعداد کم‌برخوردار این شهر، تاکنون حدود ۷۰۰ دانش آموز را تحت حمایت داشته و در حال حاضر نیز حدود ۲۱۰ دانش‌آموز با استعداد کم برخوردار را مورد حمایت خود دارد و با توجه به استقبال نیکوکاران از فعالیت این موسسه، امکان حمایت از سایر دانش‌آموزان که به دلایل اقتصادی ممکن است از تحصیل باز بمانند، برای موسسه فراهم است.
این نمایندگی تا شعاع ۵۰ کیلومتری یعنی شهرهای آمل، نور، چمستان، محمودآباد، سرخرود، فریدونکنار، بابلسر، بابل و روستاهای مربوطه قادر به جذب دانش آموزان واجد شرایط جهت حمایت و بورسیه تحصیلی می باشد.
برای حمایت از فرزندان این مرز و بوم به ویژه کودکان و نوجوانان کم‌برخوردار استان مازندران بنیادکودک را همراهی کنیم.

شما نیز می توانید در این خیر بزرگ همراه مهربان بنیاد کودک باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بصورت حضوری یا تلفنی در خدمت شما هستیم

آدرس دفتر نمایندگی آمل:
خ امام رضا، رضوان ۵۶/۱، فرزانگان ۵، ساختمان بنیاد کودک

شماره تماس :
۰۱۱۴۳۲۹۵۲۹۰
۰۱۱۴۳۲۹۵۲۹۱

ساعات کار:
شنبه الی ۳ شنبه: ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰
چهارشنبه: ۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۸۸۴۰۷ به نام موسسه خیریه بنیادکودک

 

 

 

م مشایی

Related post