بررسی خسارات وارده به مزرعه های پرورش ماهی در آمل

 بررسی خسارات وارده به مزرعه های پرورش ماهی در آمل

آمل امروز:

چندی پیش و در پی واژگونی تانکر حامل آب ژاول در جاده هراز، تعدادی از مزارع پرورش ماهی دچار خسارت های سنگینی شدند،

به همین منظور جلسه ای برای بررسی مشکلات پیش آمده با حضور زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل، مدیرکل سرمایه گزاری استانداری مازندران،مدیر کل شیلات استان، معاونین فرماندار،  بخشدار لاریجان و دیگر دستگاههای مرتبط استانی و شهرستانی صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

زارعی نجفدری هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و اتخاذ راهکار اجرایی برای رفع موانع و مشکلات پیش آمده برای چند مزرعه ماهی لاریجان بیان کرد و گفت؛بازگشت واحدهای خسارت دیده به چرخه تولید و تداوم تولید و اشتغال پایدار هدف ماست و با تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از بخش دولتی و خصوصی برای ارائه راهکارهای مناسب جهت برگشت این مزارع به چرخه تولید خبر داد.

فرماندار اظهار کرد؛بیش از ۵ مزرعه ماهی ۱۰۰٪ دچار خسارت شده اند که به نظرم برخی از دستگاههای اجرایی مرتبط استانی عمق حادثه را  درک نکرده اند که در این جلسه مهم بجای حضور مدیر کل، کارشناس یک بخش بدون اختیارات لازم حضور پیدا می‌کند.

وی گفت؛ما باید تلاش کنیم همه باید پای کار باشید تا این مزارع پرورش ماهی که خودشان در این حادثه هیچ نقشی درآن نداشتند و فقط شامل خسارت شدند و از چرخه تولید خارج شدند دوباره با کمک همه دستگاه ها بتوانند به چرخه تولید برگردند و به تولید ادامه دهند.

م مشایی

Related post