جشن بزرگ میلاد رسول اکرم در آمل

 جشن بزرگ میلاد رسول اکرم در آمل

آمل امروز:

اولین شب از جشن بزرگ سه روزه ی میلاد حضرت رسول اکرم صلی الله با شرکت مهمانان خارجی و داخلی و خیل کثیری از مردم آمل در بقعه حصرت ناصرالحق آمل برگزار شد.

حضور پررنگ انصارالله یمن که شهرستان آمل برای بار دوم میزبان آنان بود از جذابیت های این برنامه به شمار میرفت.

ناصرالحق ملقب به اطروش از شخصیت های برجسته جهان اسلام، از محبت ویژه ای نزد اهالی یمن برخوردار است و تنی چند از شهدای یمن هم در این آرامگاه مدفون هستند.

وی از علما، فقها، تدریس کنندگان و حتی شاعران زمان های دور است. و از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) محسوب می شود . لقب اطروش را هم به دلیل این که شنوایی خود را در یکی از جنگ ها از دست می دهد، بر روی او می گذارند.

این برنامه که بصورت همزمان با جشن بزرگ میلاد النبی(ص) در یمن برگزار شد ؛ شاهد حضور علامه احمد العزی عضو شورای علمای یمن ؛ فضل حسن الصماد (فرزند رئیس جمهور شهید دولت صنعا) ؛ عبدالسلام (المتمیّز عضو دفتر سیاسی انصارالله) و ضیف الله سلمان و دیگر مقامات و میهمانان یمنی بود و از شبکه المسیره یمن بصورت زنده پخش شد. این مراسم که نجم الدین شریعتی به عنوان مجری، عوامل برنامه محفل  و خیل عظیم مردم شریف آمل نیز در آن حضور داشتند،فردا و پس فردا شب هم برگزار خواهد شد و شامل برنامه های فرهنگی، موکب و پذیرایی،قرائت قاریان ممتاز بین المللی،سخنرانی و مولودی خوانی و …. خواهد بود.

اهدای روسری به کودکان علاقمند به حجاب توسط گروه جهادی الزهرا 👇👇

https://aparat.com/v/lwt40v8

اجرای مولودی و هلهله و شور مردم آمل

https://aparat.com/v/oez2eoo

سخنان سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل در مورد تدارکات مراسم

https://aparat.com/v/nzac66n

اجرای گروه سرود نجم الثاقب

https://aparat.com/v/dmawk5l

م مشایی

Related post