علی شکوری راد به سرطان خون مبتلا شد

 علی شکوری راد به سرطان خون مبتلا شد

علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت طی پیامی توضیح داد که با تشخیص نوعی سرطان خون در بخش خون بیمارستان شریعتی بستری شده است.

به گزارش ایلنا، علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت که از پنج‌شنبه گذشته با تشخیص بیماری کووید۱۹ در بیمارستان بستری است، طی پیامی که روز گذشته برای خانواده و دوستانش فرستاد، به گزارشی از روند بستری و آزمایش های خود پرداخت.

متن یادداشت شکوری‌راد به شرح ذیل است:

الحمدلله حالم بهتر است و دیشب بدون استفاده از اکسیژن خوابیدم. همان‌طور که می‌دانید با تشخیص کووید بستری شدم ولی از همان روز اول یافته‌های سی‌تی‌اسکن شک برانگیز بود که کووید به تنهایی باشد. یافته های آزمایشگاهی که نشان می‌داد هموگلوبین به شدت پایین است و پلاکت‌های خون بسیار کم‌شده اند، متخصصین خون بیمارستان را برآن داشت که لام خون‌محیطی تهیه و بررسی کنند. نظر آنها این بود که بیماری من کووید نیست و باید از نظر بیماری خونی بررسی شوم‌ و به همین دلیل به بخش خون بیمارستان شریعتی منتقل شدم.

دیروز بیوپسی مغز استخوان‌ شدم و متخصصین مربوطه با دیدن لام نظرشان این است که بیماری من AML است. یعنی Acute Myeloid Leukemia که نوعى سرطان مغز استخوان است. خوشبختانه با تکنیک‌های جدید درمانهای موثری برای این نوع سرطانها وجود دارد که احتمالا از همین امروز و‌ فردا برای من آغاز خواهد شد. به همین دلیل ممکن است تا یکماه دیگر در این بخش بستری بمانم تا فرآیند شیمی درمانی تکمیل شود.

کادر درمان و‌ پرستاری اینجا فوق العاده خوب هستند و دیروز همه کارها از جمله بیوپسی مفز استخوان و تعبیه CV-line برای آغاز شیمی درمانی در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام شد.

ابراز محبت نزدیکان، اقوام، دوستان و‌ همکاران مرتب به من می‌رسد و‌ دعاهایشان موجب دلگرمی است.خدا را شکر می‌کنم که این مقدار دعا کننده دارم و‌ مطمئن هستنم با کمک دعای خیر آنها و تفضل الهی بر این مشکلی که پیش آمده فائق خواهم آمد.

توکل بر خدا

ونوشه عزیزی

Related post