غوغای آملی ها در کنکور،دختر آملی جزو برترین های رشته ریاضی/اسامی

 غوغای آملی ها در کنکور،دختر آملی جزو برترین های رشته ریاضی/اسامی

آمل امروز: 

با قرار گرفتن نتایج مرحله اول کنکور در سایت سنجش، مشخص شد ۲۸ نفر از برترین های کنکور امسال از آمل هستند.

در این میان،کیمیا قدیر،دختر تیزهوش آملی،رتبه ۱۱ ریاضی کشور و رتبه سوم منطقه دو را از آن خود کرد.

همچنین نام وی جزو برترین های رشته هنر نیز میباشد.

 

مادر این نابغه جوان در گفتگو با خبرنگار آمل امروز اظهار داشت:بنده،اخوان از دبیران شیمی شهرستان آمل هستم، به دخترم همیشه میگفتم همین سعی شما برای من ارزشمند است،حتی اگرنتیجه دلخواه ما به دست نیاید،همین حرکت و تلاش تو برای دستیابی به موفقیت برای ما ارزش دارد.

من امیدوارم دخترم و همه جوانان این مرز و بوم، با پایان تحصیلاتشان در مملکتشان بمانند و برای ملت و کشور خودشان،کار و افتخار آفرینی کنند.

آقای قدیر،پدر خانم کیمیا قدیر هم در ادامه افزودند: من به عنوان پدر سعی کردم هر نوع کتابی که برای موفقیت دخترم لازم باشد فراهم کنم،و سعی من و مادرش بر این بود تمام شرایط در منزل برای مطالعه دخترم فراهم باشد و بقیه همه عنایت خداوند و سعی و تلاش خود ایشان بود.

کیمیا قدیر،جوان خوش آتیه آملی در توضیح میزان مطالعه اش برای کنکور اظهار داشت: من در شبانه‌روز بین ۱۲ الی ۱۳ ساعت مطالعه داشتم،ولی واقعا زمان مطالعه چندان مهم نیست،مهم کیفیت مطالعه است.

کنکور یک فرایند سه ساله است و در طی سه سال باید گام به گام همراه با معلم پیش رفت و تلاش کرد.

وی در ادامه افزود با توجه به علاقه ام به کامپیوتر،دوست دارم در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل بدهم.

حجت الاسلام ابراهیم زاده ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با تبریک به خانواده خانم کیمیا قدیر و همه دانش آموزان افتخار آفرین آملی،بیان کرد: قبولی های امسال دانش آموزان آملی نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشت و این نشان از هوش سرشار و فرهنگ،پیشینه و سواد مردم آمل دارد.

همین دانش آموز ما خانم قدیر و دیگر قبولی های امسال ما،زمان ورودشان به مقطع متوسطه همزمان شده بود با ورود ویروس منحوس کرونا در کشور و این بچه ها با چه مشقتی،دوران تحصیل مجازی را تاب آوردند و افتخار کسب کردند.

پس سعی و تلاش و پشتکار خود فرد هم بسیار اهمیت دارد.

از جمله دانش آموزان افتخار آفرین ما آقای پویا رحمانی بود که همراه با ۶ نفر تهرانی به المپیاد ریاضی در ژاپن اعزام شد و توانست مدال برنز را برای ما به ارمغان بیاورد.

سربلندی و موفقیت فرزندان این مرز و بوم افتخار ماست.

م مشایی

Related post