مراسم یادبود دو پیشکسوت ورزش در آمل

 مراسم یادبود دو پیشکسوت ورزش در آمل

آمل امروز:

مراسم یادبود دو پیشکسوت ورزش شهرستان آمل،که سالیان سال خاطرات خوشی را برای مردم رقم زدند و از مفاخر ورزش شهرستان آمل و ایران اسلامی بودند،با حضور مسئولان شهری و آحاد مختلف مردم و هوادارانشان در تکیه اسک آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آمل امروز، مرحوم علی براری از پهلوانان مطرح کشتی ،و امیر عاکف از پیشکسوتان بزرگ بوکس کشور بودند.

جمشید پناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل،فقدان این دو عزیز را ضایعه ای دردناک برای ورزش کشور خواند و افزود: بی شک ورزش کشور دو عزیز ارزشمند خود را از دست داد و باید ورزش کشور به سمتی برود که هیچ قهرمانی به حاشیه رانده نشده و همیشه برای استفاده از تجارب ایشان در صحنه باشد.

بابک بهمنی رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل نیز با تسلیت فقدان دو ستاره ارزشمند شهرستان آمل در ادامه افزود: بی شک قهرمانی و مدال آوردن فقط یک جزء از روند فعالیت های ورزشی یک فرد میباشد اما آنچه ماندگار است و در یادها ماندگار خواهد بود مرام و مشی پهلوانی است و تمام ورزشکاران عزیز باید بکوشند این امر را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

در ادامه مهدی هاشمیان رئیس فدراسیون بوکس شهرستان آمل نیز با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت دو پیشکسوت مطرح ورزش شهرستان آمل ادامه داد: امیر عاکف معروف به عاکف آمل و امیر یک،دو،سه فردی تکرار نشدنی در صحنه ورزش بوکس جهان بود که در کمترین زمان ممکن حریف را مغلوب خود میساخت و مانند او،کمتر در عرصه بوکس پیدا خواهد شد.

وی در سخنانی یادآور شد همه ما باید بکوشیم هوای پیشکسوتان و زحمتکشان ورزش کشور را داشته باشیم و نگذاریم هیچ پیشکسوتی به حاشیه رانده شده و در عزلت و تنهایی به فراموشی سپرده شود.

 

م مشایی

Related post