نامه دیاباته به باشگاه استقلال: پولم را ندهید، قراردادم را فسخ می‌کنم

 نامه دیاباته به باشگاه استقلال: پولم را ندهید، قراردادم را فسخ می‌کنم

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در نامه‌ای به این باشگاه تهدید کرد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند، قرارداد خود را فسخ می‌کند. مجموع حقوق عقب افتاده دیاباته، به همراه پاداش ها و نیز پیش پرداخت قرارداد جدید ۴۳۸ هزار دلار می‌شود که هیچ یک پرداخت نشده. این نامه ۹ شهریور ارسال شده و دیاباته ۱۵ روز به باشگاه برای پرداخت مطالباتش فرصت داده بود. اگر بحث تعداد روزهای کاری محاسبه شود، باشگاه استقلال تا شنبه فرصت پرداخت این مبلغ را دارد.

این نامه ۹ شهریور ارسال شده و دیاباته ۱۵ روز به باشگاه برای پرداخت مطالباتش فرصت داده بود. اگر بحث تعداد روزهای کاری محاسبه شود، باشگاه استقلال تا شنبه فرصت پرداخت این مبلغ را دارد.

متن این نامه به همراه تصویر آن به شرح زیر است:

موضوع: اخطاریه رسمی پیرو تأخیر در پرداخت مطالبات اینجانب و ارسال کپی نامه برای فیفا

بدین‌وسیله من به خود اجازه می‌دهم با شما تماس گرفته تا اخطاریه‌ای رسمی پیرو تأخیر صورت گرفته در پرداخت مطالباتم را تشریح کنم. ما وارد قراردادی استخدامی با مدتی از پیش مشخص شدیم که مدت آن از ابتدای ماه جولای سال ۲۰۱۹ تا لغایت ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۱ است. تا به امروز، مبالغ بدهی شما به اینجانب به شرح زیر است:

۱- حقوق بیش از دو ماه به مبلغ ۸۵ هزار دلار آمریکا

۲- پیش پرداخت مربوط به عقد قرارداد به مبلغ ۱۰۵ هزار دلار آمریکا که باید تا پیش از دهم جولای پرداخت می‌شد.

۳- پاداش انجام ۲۳ بازی مجموعاً به مبلغ ۲۳ هزار دلار آمریکا

۴- پاداش به ثمر رساندن ۱۵ گل به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار

۵- پاداش دو پاس گل و سه پنالتی به مبلغ ۲۵ هزار دلار

۶- پاداش صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مبلغ ۵۰ هزار دلار

مجموع ارقام فوق ۴۳۸ هزار دلار می‌شود که در حال حاضر پرداخت نشده است. طبق بند ۳.۱۰ قرارداد، عدم پرداخت مطالبات جرایمی اضافه را به شرح زیر در بر خواهد داشت:

سود پول پرداخت نشده با نرخ پنج درصد در سال که معادل با ۱۰ هزار دلار آمریکا به صورت خالص در هر ماه می‌شود.

در بند یک آیین‌نامه فیفا در مورد وضعیت و انتقال بازیکنان این‌گونه ذکر شده است:

فسخ یک قرارداد صرفاً به دلیل عدم وصول حقوق معوقه در صورتی که یک باشگاه به صورت غیرقانونی از پرداخت حداقل دو ماه حقوق یک بازیکن در موعد مقرر خودداری کند، بازیکن برای فسخ قراردادش ذی‌حق محسوب می‌شود مشروط بر اینکه بازیکن طی یک اعلامیه مکتوب به باشگاه بدهکار ۱۵ روز زمان داده باشد تا به صورت کامل به تعهدات مالی‌اش عمل کند.

ممکن است مقررات جایگزین در قراردادهای موجود در زمانی که این بند به حالت اجرا در می‌آید، لحاظ شوند.

از این رو اینجانب از شما تقاضا می‌کنم که مطابق بند فوق نسبت به پرداخت وجه مذکور ظرف مدت ۱۵ روز از زمان دریافت این نامه اقدام کنید. لطفاً مراتب احترام اینجانب را پذیرا باشید.

شیخ تیدیانه دیاباته».

منبع: تسنیم

ونوشه عزیزی

Related post