پیروزی نامزد مرده انتخابات ایالتی آمریکا بر رقیبش!

 پیروزی نامزد مرده انتخابات ایالتی آمریکا بر رقیبش!

باشگاه خبرنگاران نوشت: نامزد انتخابات مجلس ایالتی نوادای آمریکا که چندی پیش درگذشته بود در انتخابات بر رقیب خود پیروز شد!

به گزارش یورونیوز، دنیس هاف، ستاره تلویزیون واقع‌نما (برنامه‌ زنده تلویزیون که بخش‌هایی از زندگی آدم‌های واقعی را دنبال می‌کند) و نامزد انتخابات مجلس ایالتی نوادای آمریکا، که چندی پیش درگذشته بود در انتخابات بر رقیب خود پیروز شد!
از آنجا که زمان فوت او به تاریخ برگزاری انتخابات نزدیک بود، نام وی همچنان روی برگه‌های رأی‌گیری باقی مانده بود و بنابراین او با کسب بیش از ۱۱ هزار رأی دربرابر ۵۰۲۱ رأی رقیب در حوزه ان. وای کانتی پیروز انتخابات شد. حال شورا‌های شهرستان‌های این منطقه باید جایگزینی برای وی انتخاب و معرفی کنند. جشن تولد ۷۲ سالگی هاف با حضور دوستان و نزدیکانش اواسط ماه گذشته میلادی برگزار شد و وی بعد از سه روز مهمانی پی‌در‌پی سرانجام در خواب درگذشت. در خبری دیگر از حاشیه‌های انتخابات آمریکا، یک مادربزرگ ۸۲ ساله آمریکایی که برای نخستین بار در عمرش رأی داد پیش از اعلام نتیجه انتخابات درگذشت. او در گذشته و به خاطر مسئولیت‌های شخصی و خانوادگی‌اش هرگز رأی نداده بود. شوهر وی که ۱۱ سال پیش درگذشت معتقد بود اگر آنها برای رأی دادن ثبت نام کنند از آنها خواسته می‌شود به عضویت هیئت منصفه درآیند و آنگاه آنها وقت کافی برای رسیدگی به امور خانه و فرزندانشان را نخواهند داشت.

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.