دو پروژه مهم ورزشی در آمل پس از سالها به سرانجام رسید

 دو پروژه مهم ورزشی در آمل پس از سالها به سرانجام رسید

آمل امروز:

بزرگترین خانه تکواندو شمال کشور در آمل و افتتاح استخر و سونای ماهان از جمله مهمترین پروژه های ورزشی آمل بود که امروز چهارم شهریور ماه در سومین روز از هفته دولت،به بهره برداری رسید.

 

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل گفت، خانه تخصصی تکواندو شهیدنجفدری آمل در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر و با زیربنای حدود ۸۰۰ مترتا یک سال گذشته نیمه کاره رها شده بود که مشکل اصلی آن، کمبود منابع اعتباری بود.

هاشم جمشیدپناه افزود: در یکسال گذشته با  تامین اعتبارهای دولتی روند ساخت وتجهیزخانه تکواندو آمل شتاب خوبی گرفت وبه مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت وتجهیز خانه تکواندو آمل با احتساب ارزش زمین آن حدود ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد، مقرر شد زمین کنار خانه تکواندو آمل برای ایجاد سالن بدن سازی برای تکواندوکاران به کار گرفته شود.

رییس اداره ورزش وجوانان آمل با اشاره به اینکه افتتاح خانه تکواندو آمل بعد از حدود ۱۶ سال باعث خوشحالی ورزشکاران این رشته ورزشی دراین شهرستان شد، گفت: با وجود ظرفیت های بالای تکواندو درشهرستان آمل، متاسفانه نبود خانه تخصصی این رشته ورزشی درشهرستان باعث دغدغه ومطالبات به حق ورزشکاران این رشته ورزشی بود.

جمشیدپناه، همچنین به افتتاح استخرسرپرشیده با سرمایه گذاری آقای هدایتی ازعلاقمندان به این رشته روزشی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان ومدیران شهرستانی اشاره کرد وگفت: برای ساخت وتجهیز مجموعه استخر استاندارد توسط سرمایه گذار ورزشی در زمینی به مساحت حددو ۲ هزار مترمربع سالن های استخرچند خطه، سونا، جکوزی، رختکن ودیگرامکانات مورد نیاز، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این استخرورزشی در منطقه غرب آمل واقع شده وبخش زیادی از نیازهای علاقمندان به این رشته ورزشی دراین منطقه را نیز پوشش خواهد داد.

م مشایی

Related post