عادل غلامی و اشک های بی وقفه

 عادل غلامی و اشک های بی وقفه

تیم‌های سایپا و لبنیات هراز آمل امروز، ۲۵ دی ماه در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفته‌اند.

عادل غلامی، سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال ایران، که در این فصل در تیم سایپا تهران عضویت داشت، در دیدار برابر تیم لبنیات هراز آمل در زادگاهش از دنیای توپ و تور به‌عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

عادل غلامی که یکی از بازیکنان نسل پیشین والیبال ایران بود چند روز قبل از دنیای والیبال خداحافظی کرد. او در فصل جاری لیگ برتر والیبال عضو تیم سایپا بود و ترجیح داد که پیش از پایان فصل، بازنشستگی خود را اعلام کند.

غلامی سال‌ها عضو تیم ملی والیبال بود و با این تیم افتخارات زیادی کسب کرد که مهم‌ترین آنها قهرمانی در بازی‌های آسیایی و مسابقات مردان آسیا و همین‌طور بازی در المپیک ریو است.

غلامی که در حاشیه این مراسم و در حالی که گریه می‌کرد، گفت: از باشگاه سایپا و هراز که این مراسم را تدارک دیدند تشکر می‌کنم. خاطرات زیادی در این سال‌ها دارم و خیلی خوشحالم که اینجا خداحافظی کردم. امیدوارم این شهر سالیان سال والیبالیست‌های خوبی را به کشور معرفی کند.

او در ادامه بیان کرد: مازندران شهری والیبالی است و عاشقانه برای این شهر بازی کردم. مردم هم به من محبت داشتند. امیدوارم در این سال‌ها توانسته باشم دل مردم را شاد کنم و نام بزرگ مازندران را در دنیا به صدا دربیاورم.

غلامی در پاسخ به اینکه آیا در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند یا نه، گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

غلامی چند روز پیش با انتشار این متن از دنیای والیبال خداحافظی کرد: “سلام و عرض ادب خدمت تمامی مردم سرزمینم؛ روزی که والیبال شروع کردم هیچوقت فکر نمی‌کردم که روزی به واسطه این ورزش زیبا همچین جایگاهی بدست بیارم و خداوند را شاکرم که در تمام مدتی که والیبال بازی کردم از تک‌تک لحظات این ورزش لذت بردم چه روزهای شیرین برد و چه روزهای تلخ شکست. من در تمام این مدت ۲۰ سال که این ورزش بازی کردم تک‌تک روزهای ورزش برام درس زندگی بود و همیشه سعی کردم در مجموعه که کار می‌کنم بیشترین ثمربخشی داشته باشم و امروز در سن ۳۷سالگی به علت مصدومیت کمرم با تمام علاقه که به این ورزش دارم صلاح دونستم که به دوران بازیکنیم خاتمه بدهم.

جا داره تشکر کنم از همه بزرگوارانی که در تمام مدت والیبال بهم کمک کردن تا این شخصیت ورزشی ساخته بشه. تشکر ویژه دارم از فدراسیون خوب والیبال و از شخص آقای داورزنی بابت تمام زحماتی که برای من کشید و تشکر از باشگاه‌هایی که در آن بازی کردم و تشکر از مدیریت و سرپرست خوب باشگاه سایپا و تشکر ویژه دارم از مردم خوب شهرم آمل که در تمامی این سالها همیشه حامی من بودن. من هم مثل همه ورزشکاران دنیا علاقمند بودم در تیم محبوبم خداحافظی کنم ولی شرایط ورزش حرفه‌ای اجازه نداد که در سالن شهر آمل با شما عزیزان دیدار پایانی داشته باشم و در آخر تشکر ویژه ویژه دارم از خانواده عزیزم که در طول این سالها همیشه یار و یاور من بودن از همسرم از مادرم از پدرم از همه و همه امیدوارم تصویر خوبی از من در ورزش برای شما عزیزان به جای مونده باشه و در آخر سخت‌ترین تصمیم زندگیم خداحافظ دوران بازیکنی و خداحافظ.”

م مشایی

Related post