اقدام جنون آمیز پدر چینی پس از دختردار شدن

 اقدام جنون آمیز پدر چینی پس از دختردار شدن

مرد چینی که پس از تولد دخترش اقدام به پرتاب او به پایین یک صخره کرده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این مرد که انتظار داشت فرزندش پسر باشد پس از آنکه متوجه شد نوزاد بدنیا آمده دختر است دست به این عمل وحشتناک زد.

او پس از برداشتن دخترش از بیمارستانی در شهر “گائوژوئو” در استان گوآنگ دونگ چین در حالی که تنها شش ساعت از تولدش می‌گذشت و انتقال او به یک منطقه خلوت اقدام به پرتاب او به پایین یک منطقه کوهستانی کرده بود. این نوزاد در حالی که در یک پلاستیک قرار داده شده بود پس از ۱۲ ساعت توسط گروه امداد و نجات پیدا شد. ظاهرا به طور معجزه آسایی این نوزاد پس از پرتاب شدن به پایین صخره در مقابل چند درخت فرود آمده بود.

بنا به گزارش تلویزیون محلی چین پلیس محلی پس از آنکه در جریان مفقود شدن نوزاد در بیمارستان قرار گرفت بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کرد. یکی از پزشکان بیمارستان به پلیس اطلاع داد که یکی از نوزادان در بیمارستان مفقود شده است. پلیس که ابتدا به پدر نوزاد مشکوک شده بود او را مورد بازجویی قرار داد. پس از انجام بازجویی این مرد اعتراف کرد که دخترش را در یک پلاستیک قرار داده و آن را در یک منطقه خارج از شهر به پایین پرتاب کرده است.

تیم امداد و نجات که هنوز امیدوار به زنده بودن این دختر بودند بلافاصله به محل حادثه مراجعه کردند و جستجو‌های خود را برای یافتن نوزاد آغاز کردند. ناگهان گریه کردن نوزاد موجب شد تا اعضای تیم امداد موقعیت مکانی دقیق او را دکه در ۳۰ متری پایین صخره بود شناسایی کنند و جان او را نجات دهند. پس از پیدا شدن نوزاد پدر او به پلیس گفت که او دارای دو دختر و یک پسر است و دوست داشت تا فرزند چهارمش یک پسر باشد. او گفت که از خانواده فقیری است و فشار بدهی‌های زیاد او را وادار به انجام چنین اقدام وحشتناکی کرده است.

گفتنی است؛ این مرد در بازداشتگاه پلیس بسر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.