کلانتری ۱۱ آمل صاحب ساختمان جدید میشود

 کلانتری ۱۱ آمل صاحب ساختمان جدید میشود

ساختمان سابق کلانتری ۱۱ این فرماندهی به دلیل قدمت بالا و فرسوده شدن، امکان بازسازی و نوسازی چند باره را نداشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برای ساخت کلانتری در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و سالن ورزشی شهدای انتظامی با ۲۰۰ مترمربع، حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است از اهدای زمین ۱۵۰۰ متری مردم بخش دشت سر شهرستان آمل برای ساخت کلانتری جدید در این بخش خبر داد و افزود: مجوز ساخت این کلانتری با تایید ناجا صادر و بزودی ساخت آن شروع خواهد شد.
سردار میرفیضی، به وجود بیش از ۵۰۰ خانواده پیشکسوتان ناجا و بیش از ۶۰۰ نیروی انتظامی و خانواده شاغل در فرماندهی انتظامی شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت و درخواست جدی عوامل ناجا در شهرستان، ساخت درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در این شهرستان مورد نیاز است.
فرمانده انتظامی مازندران، بر افزایش سطح رضایتمندی مردم در حوزه خدمات رسانی پلیس تاکید کرد و افزود: مردم اقتدار پلیس را دوست دارند، اما در کنار آن خواستار رفتار محبت آمیز همراه با ادب و احترام ماموران پلیس هستند.
سردار میرفیضی با اشاره به نقش تاثیرگذار کارکنان پلیس در تامین امنیت، جهت دادن رفتار‌های محیط، ایجاد نظم و تحکیم رابطه مردم با نظام گفت: با توجه به برخی مشکلات جامعه، ضعف عملکردی بعضی از دستگاه‌های اجرایی و مشکلات اقتصادی که موجب ایجاد تفکر منفی میان مردم شده، عملکرد مثبت پلیس می‌تواند منجر به نگاه مثبت مردم و تحکیم رابطه آن‌ها و نظام شود.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کلانتری‌ها بایستی نزدیکترین محل برای ایجاد ارتباط و تولید امنیت شهروندان درهر منطقه باشند افزود: نگرش مثبت مردم نسبت به سایر بخش‌های پلیس، بستگی به رفتار ماموران با آن‌ها دارد.

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.