انتقال آب دریای خزر به سمنان تصویب شد

 انتقال آب دریای خزر به سمنان تصویب شد

آمل امروز/ نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان با ۸۱ درصد رأی نمایندگان مجلس تصویب شد.

احمد همتی در گفت‌وگوبا فارس در جریان تصویب طرح انتقال آب خزر به سمنان اظهار داشت: ردیف بودجه‌ای بود که امسال برای اولین بار به مطالعه و اجرا گذاشته شد. بعضی از نمایندگان خانه ملت مخالف این طرح بودند؛ ولی درنهایت این ردیف بودجه‌ای تصویب شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان با ۸۱ درصد رأی نمایندگان مجلس تصویب شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه طرح انتقال آب دریای خزر مجوز محیط‌زیست را هم دارد، تصریح کرد: این طرح تأییدیه ماده ۲۱۵ را هم دارد و از اکنون فاز اجرایی آن می‌تواند جدی‌تر پیگیری شود.

همتی با اشاره به اینکه نفع طرح انتقال آب دریای خزر متوجه همه کشور است، اضافه کرد: استان‌های مبدأ هم می‌توانند از این پروژه استفاده و کمبودهای موجود را رفع کنند و با لحاظ مسائل زیست‌محیطی، همه مسائل فنی این پروژه اجرا شود.

وی با بیان اینکه سایر کشورها در حاشیه دریای خزر از این منبع عظیم بهره‌برداری می‌کنند، اظهار کرد: باید بتوانیم از این منبع استفاده کنیم و خودمان هم اصرار داریم تا همه مسائل زیست‌محیطی این طرح به‌دقت رعایت شود و از این موهبت الهی و آب‌های سرزمینی خودمان به نحو درستی برای کشور استفاده کنیم.

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.