ایران خودرو بلای جان فولادین ذوب آمل

 ایران خودرو بلای جان فولادین ذوب آمل

آمل امروز:

نبی الله علوی مدیر کارخانه فولادین ذوب آمل از عدم ایفای شرکت ایران خودرو و ایران خودرو دیزل به تعهداتش خبر داد و افزود بیش از ۷۰۰ تن محصول که بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد در پی کاهش سفارشات ایران خودرو در کارخانه فذا(فولادین ذوب آمل) دپو شده و کارخانه را با چالش جدی مواجه کرده است.

مهندس مجتبی روشن رئیس هیئت مدیره شرکت فذا از سرمایه گذاری ۳۵ همتی برای سفارشات ایران خودرو خبر داد و افزود ایران خودرو به بهانه کاهش تولید و نداشتن انبار مناسب از تحویل سفارشاتش سر باز زده و این امر موجب دوباره کاری برای شات و رنگ و زنگ زدایی تولیدات شده است که باعث ضرر مضاعفی برای کارخانه میشود.

جدای از ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش محصولات دپو شده،۷۰۰ میلیارد تومان هم بدهی قبلی ایران خودرو به فذا میباشد که تا کنون تسویه نشده است.

اهمال و سهل انگاری ایران خودرو در عمل به تعهداتش سبب چالش جدی برای فذا، در پرداخت حقوق و معوقات کارکنان، طلب پیمانکاران و تسویه دیون دولتی این شرکت شده است. امید است که با ورود جدی دادستان آمل و دیگر مسئولان، این شرکت فعال عرصه تولید که برای ۲۲۰۰ خانوار فضای کسب نان حلال را فراهم کرده بیش از پیش پیشتاز عرصه تولید و فناوری باشد.

م مشایی

Related post