دانشگاه علوم پزشکی دزفول: مشاهده و قرنطینه فرد مبتلا به کرونا در دزفول کذب است

پیامی از صبح امروز در فضای مجازی استان خوزستان مبنی بر قرنطینه یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول منتشر و در آن عنوان شده بود که این فرد از اهالی بخش شهیون دزفول بوده و به این بیماری مبتلا شده است.

فریدون جعفریان‌فر روز سه شنبه با تکذیب این خبر گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به کرونا در دزفول مشاهده و گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه پیگیری قضایی برای منتشر کننده این خبر دروغ انجام می‌شود افزود: با توجه به آماده باش بهداشت جهانی، هشدارهای بهداشتی درخصوص مراقبت از ابتلا به ویروس کرونا داده شده و آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد.

مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مردم خواست اخبار خود را از مراجع رسمی دنبال و از انتشار مطالب بدون منبع موثق در فضای مجازی خودداری کنند.

کرونا ویروسی جدید است که همزمان با سال نو میلادی، کشور چین را در معرض تهدید قرار داده و به دنبال آن به چند کشور دیگر نیز قدم گذاشته‌است؛ این ویروس به یکی از خبرهای اصلی رسانه‌های داخلی کشورمان تبدیل شده و مدام شاهد نقل قول‌هایی از طرف مسوولان وزارت بهداشت در ارتباط با اهمیت پیشگیری و مقابله با این ویروس مرموز هستیم.

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.