پروژه های مهم عمران و زیباسازی در رینه

 پروژه های مهم عمران و زیباسازی در رینه

آمل امروز:

بهره برداری از آبشار ، آبنما و چند پروژه مهم در شهر رینه

شهر رینه از جمله شهرهای مهم و بزرگ بخش لاریجان آمل، به سرعت در حال پیشرفت است.

اگر به تازگی از شهر رینه،عبور یا به آن سفر کرده باشید با آسفالت معابر و کوچه ها،نرده های تعویض یا رنگ شده،گلدان های یکدست و زیبا در ورودی شهر،رنگ آمیزی المان های شهری،گلکاری فضای سبز،آبشار و آبنما و سنگفرش منطقه سرآسیاب مواجه شده اید که هر بیننده ای را به وجد می آورد.

مرتضی مقدم شهردار جوان و خلاق رینه که پنج ماهی است سکاندار شهرداری رینه شده است در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از اقدامات انجام شده خبر داد و افزود: تمامی اقدامات بالا تنها بخش کوچکی از برنامه ای که برای توسعه و زیبا سازی شهر رینه در نظر دارم میباشد و این طرحها فقط منحصر به همین امور نمیباشد.

برنامه کوچه خاطره و پیاده راه سازی برخی کوچه ها و چندین طرح جدید دیگر،هدیه شهرداری به شهروندان عزیز رینه خواهد بود. چون رینه قطب گردشگری منطقه لاریجان است طرحها و پروژه های زیادی برای انجام خواهیم داشت و تلاش ما بر این است رینه مانند نگینی بر منطقه لاریجان بدرخشد.

همزمان با هفته دولت با حضور زارعی نجفدری فرماندار ویژه شهرستان آمل، امام جمعه لاریجان ، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ،معاون فرماندار،بخشدار،شهردار رینه،شورای شهر و مردم ؛ در مراسمی ، آبشار و آبنمای پارک شهر رینه،و چند پروژه مبلمان شهری افتتاح شد.

م مشایی

Related post