دومین مسابقه پرش با اسب در آمل/عکس

 دومین مسابقه پرش با اسب در آمل/عکس

اختصاصی آمل امروز:

به مناسبت هفته دولت و همت هیات سوارکاری آمل،دومین مسابقه پرش با اسب در آمل برگزار شد/تصاویر

مسابقه پرش با اسب عصر دیروز به مناسبت هفته دولت و همت هیات سوارکاری شهرستان آمل با استقبال پرشور علاقمندان و حضور پرشمار مسئولان کشوری،استانی و شهرستانی در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد.

در این مسابقه ۴۹ شرکت کننده از ۵ شهرستان آمل،ساری،محموداباد،سرخرود و بابل به منظور ثبت رده در فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در ۲ آیتم مانع ۶۰ سانتیمتر رده تمرینی و ۹۰ سانتیمتر سوار مبتدی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها در رده ۶۰ سانتیمتر تمرینی،محمد میخ چین از باشگاه پیتکو،سوگل خطایی از باشگاه کاسپین،آیدا علیزاده از باشگاه پرانسر،پرهام شکرانی از باشگاه کاسپین و رضا عمرانی از باشگاه کاسپین رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین در رده ۹۰ سانتیمتر سوار مبتدی و همچنین ثبت رده در فدراسیون سوار کاری جمهوری اسلامی ایران آقایان شهروز رضایی و محمد مهرانی از باشگاه سوارکاری کاسپین و امیرعلی نادری از باشگاه سوارکاری پرانسر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است در این مسابقه عرفان آسیایی رییس هیات سوارکاری شهرستان آمل،رامتین کولاییان ریاست هیات سوارکاری استان مازندران،پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل،قاسم رضایی،عسگری محمدیان و حسن حسین زاده پیشکسوتان کشتی،مهدی جمشید خانی و عزت الله وجدانی پیشکسوت و مربی رسمی فدراسیون سوارکاری و نمایندگان فدراسیون سوا کاری و دیگر مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.

 

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.