معرفی برترین های بخش خواهران مسابقات قرآنی مازندران در آمل

 معرفی برترین های  بخش خواهران مسابقات قرآنی مازندران در آمل

آمل امروز/

خواهران برگزیده چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی  اوقاف مازندران که در امامزاده ابراهیم آمل برگزار شده است صبح امروز سه شنبه چهارم تیرماه ۱۳۹۸ معرفی شدند.

بر این اساس در رشته حفظ کل قرآن کریم، فاطمه نظری از شهرستان بهشهر، زهرا سلطان پور از شهرستان ساری، فاطمه غلامی‌کناری از شهرستان بابل، حفظ ۵جزء قرآن کریم، طوبی پورمند از شهرستان قائمشهر، فائزه سادات سیدی از شهرستان بهشهر و رقیه یخکشی از شهرستان بهشهر برتر شدند.

در حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، مریم ابراهیم‌نژاد از شهرستان بهشهر، عارفه زهرا اکبری از شهرستان ساری، سکینه واحدیان از شهرستان ساری، حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، فائزه زنده‌دل از شهرستان نکا، فائزه علیزاده از شهرستان آمل و راضیه ملک‌پایین از شهرستان نکا، -قرائت تحقیق، زهرا پورطهماسب از شهرستان بابلسر، فاطمه منتظریان از شهرستان بابل، هاجر عسگری از شهرستان تنکابن، ترتیل، راضیه رحیمی از شهرستان بابل، لیلا رادمهر از شهرستان آمل و نجمه نیک پور از شهرستان بابل برگزیده شدند.

همچنین در رشته دعاخوانی، خدیجه حسینی از شهرستان جویبار، زینب محمدنژاد از شهرستان عباس آباد و سیده معصومه حسینی از شهرستان گلوگاه اول تا سوم شدند.

گفتنی است، نفرات برتر هر رشته به‌عنوان نماینده استان مازندران به مرحله کشوری اعزام می‌شوند. بخش برادران این دوره از مسابقات از صبح امروز آغاز و تا چهارشنبه در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل ادامه دارد.

Related post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.